Gothicpedia
Advertisement

Artefakty Bogini – przedmioty występujące w ArcaniA i ArcaniA: Upadek Setarrif.

ArcaniA: Upadek Setarrif[]

Jest to zestaw czterech potężnych przedmiotów, które symbolizują Boginię. Stanowią cel głównej osi fabularnej ArcaniA: Upadek Setarrif.

Bezimienny może znaleźć Pieczęć Bogini w ArcaniA. Prawo, Wola i Godność Ethorna są do zdobycia wyłącznie w dodatku i znajdują się w grobowcu setarrifskch królów. Z jednym z nich bohater staje do ostatniej walki w grze.

Zrzut ekranu ekranu kontekstowego, który wyświetla się podczas ostatniej rozmowy z Seleną

Ekranu wyboru artefaktów Bogini

Pieczęć Bogini[]

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Pieczęć Bogini (tarcza)
Pieczęć Bogini (ikonka) (ArcaniA).png

Jest to kluczowy przedmiot w ArcaniA. Tarcza ta została zamknięta w świątyni Innosa w Thorniarze i otoczona magiczną barierą przez kultystów Beliara. Bezimienny odzyskuje i zanosi ją do Xardasa, który wręcza mu specjalną oprawę.

Z oboma przedmiotami bohater udaje się przez Zoldren do klasztoru na Klifie, by tam mogła wypełnić przepowiednia Ahn'Nosiri. Dzięki temu Śniący zostaje zmuszony do opuszczenia umysłu Rhobara III.

Selena po napełnieniu Pieczęci Bogini boską mocą zaniosła amulet do królewskiego miasta Setarrif. Po przybyciu do stolicy Królestwa Argaanii została jednak porwana przez sługi Arcydemona, a tarczę zabrano do wnętrza wulkanu, gdzie bestia Beliara próbowała ją zniszczyć. Na ratunek przychodzi Bezimienny, który wyzwala arcykapłankę uwięzioną w świątyni Adanosa i zabija Śniącego.

Prawo Ethorna[]

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Prawo Ethorna
Prawo Ethorna (ikonka) (AUS).png

Jest to potężny miecz, którym walczył król Ethorn I podczas wojny z Jarkendarem. Po śmierci władcy broń spoczęła razem z jego szczątkami w grobowcu setarrifskch królów. Miecz znajduje się w jednym z pomieszczeń na najniższym poziomie świątyni grobowej. Pilnują go dwa szmaragdowe pająki i kilku strażników krypty.

Wola Ethorna[]

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Wola Ethorna
Wola Ethorna (ikonka) (AUS).png

Maczuga ta również należała niegdyś do Ethorna I. Znajduje się w ostatnim pomieszczeniu grobowca setarrifskich królów i jest pilnowana przez demona Xul'Guratha oraz kilku ożywieńców.

Godność Ethorna[]

Główny artykuł
Więcej na ten temat znajdziesz w artykule „Godność Ethorna

Jest to potężna kusza, której używał Ethorn I podczas wojny z Jarkendarem. Następnie używał jej szalony władca Ethorn III, który, jak głoszą plotki, strzelał z murów do przypadkowych mieszkańców Setarrif.

Advertisement