FANDOM

Artykuł niekanoniczny

Antus – postać występująca w modyfikacji Czas Zapłaty Prolog. Jest on jednym ze strażników Starego Obozu.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Mieszkał w Starym Obozie, gdzie był strażnikiem. Został przydzielony do grupy uderzeniowej, której celem było zajęcie Wolnej Kopalni.

Czas Zapłaty Prolog Edytuj

Stoi przed wejściem do chaty, w której zadomowił się Orewus. Wychodzi on na zewnątrz i pyta się o sytuację. Antus jest wyraźnie wściekły na Orewusa, przez którego atak na Nowy Obóz opóźnia się. Każe mu najpierw iść do Gregora, który da ekwipunek bohaterowi. Po powrocie z ekwipunkiem idą na polanę, gdzie czeka oddział strażników Starego Obozu mających na celu podbicie Nowego Obozu. Po drodze zostają zaatakowani przez kilku szkodników Laresa, ale zabijają ich. Po dotarciu do jaskini mieszkalnej rozpoczyna się bitwa, w wyniku której prawie wszyscy mieszkańcy Nowego Obozu zostają obezwładnieni. Antus biegnie w stronę wieży strażniczej i wysyła jednego ze szturmowców do Orewusa, by stawił się u niego. Po wejściu na wieżę strażiczą Antus mówi, że pokonani mieszkańcy Nowego Obozu będą idealną siłą roboczą. Pozostaje im tylko podbicie obozu myśliwych. Nagle pojawia się Gorn, który jako jedyny wyszedł cało z bitwy i zabija Antusa oraz Orewusa.