Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy paladyna występującego w Gothic II. Zobacz też: zmarłego mieszkańca Khorinis.

Lord Andre – postać występująca w Gothic II. Jest to królewski paladyn i jedna z ważniejszych osób w mieście Khorinis.

Przed akcją gry[]

Z rozkazu króla Rhobara II on i pozostali paladyni przybyli na wyspę w celu zgromadzenia magicznej rudy, ponieważ od upadku bariery dostawy rudy zostały przerwane.

Gothic II[]

Lord Andre stacjonuje w koszarach i jest dowódcą miejskiej straży. Ma za zadanie dbać o bezpieczeństwo w mieście, pełni także rolę sędziego. Za każdego zgłoszonego przestępcę Bezimienny dostaje od niego nagrodę pieniężną w wysokości 100 sztuk złota oraz tyle samo punktów doświadczenia. Lord Andre i jego strażnicy mają także zapewniać bezpieczeństwo okolicznym farmom Lobarta i Akila. Ponadto, w związku z bandytami i innymi niebezpieczeństwami, każdy obywatel powinien uzbroić się w miarę solidny oręż, a nauka walki bronią jest za darmo udostępniona w koszarach.

Zlecane zadania[]

Gothic II: Noc Kruka[]

Z powodu odgórnych poleceń, lord Andre musi przede wszystkim zadbać o tych obywateli, którzy przebywają w mieście, a to oznacza, że w związku z zaginionymi może jedynie zwiększyć nocne patrole. Jeśli Bezimienny należy do straży, po wydarzeniach w Jarkendarze lord Andre nie będzie szczególnie zachwycony nagłym zniknięciem swojego strażnika. Gdy jednak dowiaduje się, że ten odnalazł i uwolnił zaginionych obywateli miasta, będzie dumny z Bezimiennego.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

Andre po śmierci lorda Hagena został mianowany namiestnikiem Khorinis. Z jego inicjatywy zaostrzono prawo, przez które bardzo trudno jest dostać się do miasta. Nakazuje również sprawdzać podróżnych w celu wykrycia przestępców wplątanych w tymoriańską medycynę. Lord Andre nakazuje Velayi pozbyć się wyznawców Beliara, zniszczyć posągi boga ciemności, zlikwidować sieć szpiegowską oraz zabić gromadę orków i jaszczuroludzi. Po wykonaniu zadań nadaje wojowniczce tytuł baronowej i przekazuje jej posiadłość, w której ta może zamieszkać.

W związku z epidemią czarnej ospy w porcie zarządza kwarantannę i w strategicznych miejscach ustawia kuszników pilnujących, aby obywatele nie roznosili choroby poza skażony obszar. Ostatecznie domaga się rozwiązania kwestii Lariusa, który przewodzi kultowi Beliara w Khorinis. W nagrodę za wywiązanie się z zadania lord Andre oficjalnie mianuje bohaterkę najważniejszą osobą w Khorinis. Sam postanawia udać się do Myrtany, aby wspomóc króla.

Lord Andre jako namiestnik Khorinis

Przeznaczenie[]

Lord Andre, w III rozdziale jest bezsilny wobec plagi zombie jaka rozprzestrzeniła się po całej wyspie. Handel został wstrzymany, nikt nie zapuszcza się poza własne farmy i miasto, a Andre nie ma kogo wysłać do walki przeciwko hordom nieumarłych. Ostatnią nadzieją jest Bezimienny.

Lord Andre w modyfikacji Returning 2.0

Dalsze losy[]

Kiedy lord Hagen i reszta paladynów udaje się do Górniczej Doliny, lord Andre zostaje namiestnikiem Khorinis. Jego dalsze losy pozostają nieznane. Możliwe, że dożył wraz z Lordem Hagenem aż do przybycia Rhobara III.

Ciekawostki[]

  • Mimo, że w V rozdziale zostaje mianowany na namiestnika Khorinis przez Lorda Hagena, lord Andre nie zajmuje jego miejsca w ratuszu, a nadal przebywa w koszarach.
  • Pomimo, iż lord Andre jest paladynem, ma gildię strażnika miejskiego.
  • We wczesnej wersji Gothic II Andre stał przed południową bramą Khorinis zamiast Lothara.
  • Postacie z miasta posiadają nieużywane kwestie dialogowe po zapłaceniu grzywny u Andre.
Poprzednik:
Lord Hagen
Tytuł:
Namiestnik Khorinis
Następca:
Rhobar III
Poprzednik:
Sędzia
Tytuł:
Dowódca straży miejskiej
Następca:
Brak
Advertisement