Gothicpedia
Advertisement

Amulet siły – amulet występujący w Gothic, Gothic II i Gothic 3.

Gothic[]

Dodaje noszącemu 20 punktów do siły. Można go kupić u Skorpiona w IV rozdziale.

Jego wartość kupna wynosi 480 bryłek rudy, przy sprzedaży spada do 240 bryłek.

Gothic II[]

Dodaje noszącemu 15 punktów do siły. Jeden egzemplarz można znaleźć w zamkniętym kufrze mistrza w kanałach pod Khorinis (klucz do komnaty z kufrem można dostać od Jespera w III rozdziale lub zdobyć wcześniej zabijając go). Drugi znajduje się w Górniczej Dolinie, na początku bagna obok szkieletu na przegniłym pniu drzewa.

Jego wartość kupna wynosi 300 sztuk złota, przy sprzedaży spada do 90 sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka[]

Teraz dodaje noszącemu tylko 10 punktów do siły. Jego miejsca położenia nie zmieniły się. Kolejny egzemplarz jest do kupienia u Erola już w I rozdziale (można z nim handlować po odzyskaniu dla niego kamiennych tabliczek).

Jego wartość kupna wzrosła do 1000 sztuk złota, sprzedać go można za 150 sztuk złota.

Gothic 3[]

Amulet siły można znaleźć w 25. z kolei otwartej starej skrzyni, które rozsiane są po całym kontynencie. Gdy jest założony dodaje 10 punktów siły. Jest unikatowy na całą grę. Można go sprzedać za 480 sztuk złota, lecz przy odkupie kosztuje on 1600 sztuk złota. Jego kryształ jest koloru czarnego.

Modyfikacje[]

Modyfikacje ico.png
Sekcja niekanoniczna

Velaya – Historia wojowniczki[]

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki bohaterka może zdobyć ten amulet, pomagając pasterzowi Balthasarowi.

Advertisement