FANDOM

Amulet magii – amulet występujący w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic Edytuj

Amulet wykonano prawdopodobnie z magicznej rudy i srebra, jest zawieszony na srebrnym łańcuszku. Medalion opiewa od górnej części ozdobna oprawa. Bezimienny może go znaleźć w jednej z mumii na cmentarzysku orków oraz kupić od maga wody Cronosa mieszkającego w Nowym Obozie, dopiero od czwartego rozdziału za 400 sztuk bryłek rudy, a sprzedać za 200 bryłek rudy. Po założeniu, bohater otrzyma bonus w postaci dziesięciu punktów many do maksymalnego poziomu, dopóki go nie zdejmie.

Gothic II Edytuj

Posiada go postać pomocnicza Mr.Item, Bezimienny nie może go nigdzie znaleźć ani kupić.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

W dodatku do Gothic II amulet wykonany jest ze srebra, z bogatymi złotymi ornamentami i wielkim akwamarynem pośrodku owalnej tarczy. Zawieszony jest on na złotym łańcuszku. Jak z każdego magicznego przedmiotu, wydobywają się z niego jasne promienie. Od czwartego rozdziału, mag ognia Isgaroth może sprzedać amulet magii bohaterowi za 1000 sztuk złota. Wartość sprzedaży amuletu to 150 sztuk złota. Jeżeli Bezimienny założy amulet, otrzyma premię 10 punktów do maksymalnego poziomu many, aż go nie zdejmie.

Gothic 3 Edytuj

Można go znaleźć w ofercie niektórych handlarzy artefaktami lub w skrzyniach. Jedna sztuka znajduje się też w wilczej kopalni. Gdy jest założony dodaje dodatkowe 20 punktów many. Jego kryształ jest koloru jasno niebieskiego. Amulet można sprzedać za 165 sztuk złota, lecz przy kupnie jego wartość rośnie do 550 sztuk złota.