FANDOM

Amulet Oświecenia – amulet występujący w Gothic, Gothic II oraz Gothic Playable Teaser.

Gothic Edytuj

Dodaje 25 punktów many i życia. Można go kupić w szóstym rozdziale u Xardasa za 1000 bryłek rudy.

Gothic II Edytuj

Po założeniu Bezimienny otrzymuje bonus w postaci dziesięciu punktów życia i many. Amulet można odnaleźć na płaskowyżu w pobliżu wieży Xardasa w drugim rozdziale, tylko jeśli bohater jest magiem ognia.

Jego wartość wynosi 500 sztuk złota, lecz sprzedać go można jedynie za 150 sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Oprócz dziesięciu punktów many, amulet dodaje teraz 30 punktów trafień. Wciąż można go znaleźć w pobliżu wieży Xardasa w drugim rozdziale.

Bohater może go teraz nabyć od Zurisa w pierwszym rozdziale. Amulet kosztuje teraz 1300 sztuk złota, a przy sprzedaży jest wart 195 sztuk.

Gothic Playable Teaser Edytuj

Gothic Playable Teaser
Ta sekcja przedstawia zawartość wczesnej wersji gry Gothic Playable Teaser, która w każdej chwili może ulec drastycznym zmianom.

Jest to amulet wykonany z metalu, w który wstawiono zielony kamień. Po założeniu posiadacz otrzymuje bonus w postaci dodatkowych 25 punktów witalności.

Bezimienny może znaleźć ten amulet w skrzyni na półce skalnej na lewo od obozu Diega. Wartość amuletu Oświecenia to 240 bryłek rudy, jednak w grze nie występuje system handlu.

Może być przedmiotem, dzięki któremu można uzyskać osiągnięcie Magiczny moment, które polega na zdobyciu dowolnego magicznego przedmiotu.