Gothicpedia
Advertisement
Ujednoznacznienie (drogowskaz).png
Inne znaczenia
Ten artykuł dotyczy księgi występującej w Gothic II. Zobacz też inne znaczenia tego słowa.

Almanach Opętanych – magiczna księga poszukiwaczy, która służy im do zniewalania ludzkich umysłów.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka[]

Jeśli Bezimienny zostanie magiem ognia, to wówczas musi zanieść wszystkie Almanachy Opętanych do Pyrokara, który da mu magiczny list z imionami wszystkich opętanych. Jeżeli bohater zostanie paladynem lub łowcą smoków, jedyne almanachy znajdzie u Mario – opętanego marynarza, którego można wziąć do załogi płynącej na Dwór Irdorath i Brutusaknechta, przebywającego w zamku w Górniczej Dolinie, który zostaje opętany po otwarciu głównej bramy w zamku. Po jej przeczytaniu Bezimienny także zostanie opętany (chyba, że posiada Amulet przyzywania dusz). W niej zawarte są imiona wszystkich opętanych. Na Dworze Irdorath Bezimienny musi oddać almanachy Vatrasowi.

Ciekawostki[]

  • Po oddaniu Vatrasowi almanachu na Dworze Irdorath można odkupić od niego księgę i wręczyć mu ją ponownie. Jest to sposób na zdobycie nieskończonej ilości punktów doświadczenia.
Advertisement