FANDOM

Aidan – postać występująca w Gothic. Jest to szkodnik z Nowego Obozu.

Gothic Edytuj

Jest to doświadczony myśliwy. Mieszka w swojej chacie na drodze do Nowego Obozu. Jest pozytywnie nastawiony do Bezimiennego, może też nauczyć go oprawiania zwierzyny (za odpowiednią opłatą). Uważa, że dzięki umiejętności zdobywania trofeów można dobrze zarobić i radzi, by bohater nauczył się tego jak najszybciej.

Modyfikacje Edytuj

Świat Skazańców Edytuj

Aidan jest związany z zadaniem Polowanie na Czarnego Wilka. Gdy bohater przyniesie mu skórę poszukiwanego wilka, ten opowie mu historię o pewnej grupie myśliwych oraz wręczy mu łuk swojego poległego na polowaniu przyjaciela.

Przeznaczenie Edytuj

Aidan jako członek Zjednoczonego Obozu został wysłany do lodowej krainy. Jest zwiadowcą, a jego dowódczą jest Roscoe. Arto narzeka na niego, że zamiast pożywienia dla grupy przynosi trofea z upolowanych stworzeń. Aidan opowiada Bezimiennemu, że pochodzi ze Wschodniego Archipelagu. Pewnego razu polował na wilczycę, jednak przez przypadek trafił strzałą posła króla Rhobara II. Następnie został posądzony o zaplanowany zamach i skazano go na odbycie kary w kolonii karnej. Prosi Bezimiennego, aby dowiedział się czy jego przyjaciele – Drax i Ratford żyją i czy nie potrzebują jeszcze jego wsparcia w polowaniu.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie zginął lub został bandytą.

Ciekawostki Edytuj