Gothicpedia
Advertisement

Świątynia Bogini – miejsce występujące w ArcaniA.

ArcaniA[]

Opis[]

Wejście do świątyni Bogini znajduje się w dżungli w pobliżu Setarrif, a jej centralna część mieści się na szczycie góry Białookiej.

Historia[]

Przed akcją ArcaniA[]

Świątynia prawdopodobnie została wzniesiona wiele lat temu przez sługi BoginiAhn'Bael i Ahn'Nosiri. Następnie została opuszczona po konflikcie demonic Bogini.

Wyprawa Bezimiennego[]

Miejsce to odwiedza Bezimienny podczas poszukiwania Boskiej Kuźni. Zaraz po wejściu do świątyni zastaje w niej Dantera, który również stara się ją zbadać na polecenie lorda Hagena. Nie może jednak znaleźć sposobu na aktywację mostu prowadzącego w głąb świątyni. Nawiązuje krótką współpracę z bohaterem i wspólnie aktywują dwie dźwignie uruchamiające most. Dantero następnie przyzywa trzy obsydianowe golemy i stara się zabić Bezimiennego. Walkę wygrywa bohater i wchodzi głębiej wewnątrz świątyni.

Po dłuższej eksploracji Bezimienny odnajduje wielką salę spowitą lodem, w której toczy walkę z Ixidią – jedną z Ahn'Bael. Po wygranej odnajduje Boską Kuźnię, w której odnajduje projekty potężnych broni, boski młot oraz magiczne kowadło.

Zbadawszy Boską Kuźnię, Bezimienny kieruje się w głąb kompleksu świątynnego i wychodzi z niego od strony Thorniary.

Populacja i przedmioty[]

W świątyni Bogini bohater napotyka przeciwników takich jak:

W miejscu tym znajduje się również wiele potężnych przedmiotów:

Ciekawostki[]

Advertisement