Gothicpedia
Advertisement
Gothicpedia

Średni pancerz bandyty – pancerz występujący w Gothic II. Jest to standardowe odzienie bandytów.

Gothic II[]

Jest noszony przez bandytów nękających wyspę Khorinis. Nosi go także zwiadowca paladynówJergan. Ubiór składa się z wysokich skórzanych butów, brązowej koszuli i futrzanej kamizeli. Przez ramię przewieszona jest torba na łup i skradzione dobra. Bezimienny nie ma okazji go założyć.

Gothic II: Noc Kruka[]

Jest on noszony również przez bandytów Kruka z Jarkendaru. Bezimienny może go otrzymać od pirata Bonesa podczas wykonywania misji infiltrowania obozu bandytów w Jarkendarze. Wizualnie nie uległ zmianom.

Ciekawostki[]

  • W Gothic występuje pod nazwą „lekki strój szkodnika”. Różni się tylko tym, że dominuje w nim kolor niebieski.
  • Mimo iż nazwany jest średnim pancerzem, to jest też tym najlżejszym (w grze nie występuje lekki pancerz bandyty).
  • Jeżeli w Gothic II gracz zdobędzie ten pancerz za pomocą kodów, to nie będzie atakowany przez NPC po jego założeniu (ta właściwość pancerza została dodana dopiero w rozszerzeniu Noc Kruka).
Advertisement